MJO skrev:
Jeg er mere spændt på om CD-WOW sender min R1 Zodiac DC til mig inden septemper?
Jeg bestilte 4/1 og den udkom vist 8/1, lad os bare sige at jeg stadig venter på den.

Det har efterhånden udviklet sig til et grotesk eksperiment for at se, hvor langsom en levering kan være.
Engang i mellem rykker jeg for den, og får et standard svar.
Dog fik jeg et andet et sidste gang, der bar præg af at være skrevet til mig, der var jeg også en kende ophidset. (med god grund, skulle jeg mene

)
Måske når den at komme på TV, inden jeg modtager den, det ville da være alletiders.
En trøst er dog at den ikke er faldet synderligt i pris rundt omkring siden bestilling, så prisen hos WOW er stadig i orden.

Så modtog jeg den, langt om længe, dvs. at eksperimentet er slut.
Gad vide om det var den lidt mugne mail der fik dem op ad stolene? (jeg tvivler dog)
Men jeg modtog den i dag 14-05-08.
Jeg bestilte 04-01-08 og den udkom 08-01-08.
Dvs. at der har været 127 dages levering fra der, hvor den udkom og 131 dage fra bestillingsdatoen.
Den bliver vist svær at stikke og det er nu sikkert og vist at WOW ikke rigtigt kan finde ud af pre-orders.

Er der nogen der har ventet i længere tid, eller har jeg mon rekorden?

EDIT: Glemte helt at nævne dette, den ene skive raslede løs rundt i coveret.
Dog er den heldigvis ikke kommet noget til, jeg ville slet ikke kunne klare at skulle returnere den.

Og dispatch e-mailen sendte de i går, så det er sørme hurtigt den er kommet frem. Hmm....