DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 1:39

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 610 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: lør aug 13, 2005 22:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 13, 2002 2:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: Risskov
Claus O. skrev:
Kom nu Turbo-fætter. Skriv noget mere - jeg hygger mig og føler mig slet ikke tisset på - dertil er du alt for sjov, og alle fora har med mellemrum brug for en klovn :thumb:

Manden er jo ikke en klovn men en god gammeldags TROLL - ti ham ihjel, jres svar opmuntrer ham bare til at fortsætte og hvis han fortsætter med sine latterligeheder så må admin bare slette ham ... ingen kan være så debil :shock:

_________________
Whizzdoodles


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 13, 2005 23:30 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 25, 2005 1:31
Indlæg: 83
Kode:
         \|||/       
         (o o)       
,----ooO--(_)-------.
|     Please        |
|    don't feed the |
|     TROLL's !     |
'--------------Ooo--'
        |__|__|     
         || ||       
        ooO Ooo


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 1:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Nu der snakkes om kvalitetsfilm kan vi nok ikke blive enige.
Men her er et fedt link:

http://www.filmsite.org/greatlists2.html

Her findes links til mange forskellige "bedste film" lister - er bestemt et kig hver.
Mange titler nævnt på disse lister kan fås til en flad 50'er mange steder...


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 1:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
Lol, den tråd her er da lidt for griner :clap:

Pyt være med selve filmen bare den er dyr og er blandt det nyeste af det nyeste, så er det kvalitet. Det er jo fuldstændig lige som poptøserne og deres modetøj, viste slet ikke at det fænomen også fanden indenfor DVD-samlere :D

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 2:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
zx12r_turbo_plus350 skrev:
Hvis I føler jeg tisser på jer med min skriven, så kan den godt ændres, jeg skriver kun som jeg taler, men kan se i føler jer tisset på.


:shock: For mig at se, så pisser du i modvind - så hvem bliver mest våd!??
Og ja, det er fint nok at du skriver som du taler, men det da ret tydeligt at du har misset den med, at tale er sølv/tavshed er guld...

Men skriv da endelig nogle flere indlæg, hr. Frid. Du bringer da i det mindste et smil frem... :D 8)

_________________
Alle DVD-udgivelser burde have dts og OAR.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 10:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs dec 07, 2004 23:18
Indlæg: 187
Geografisk sted: Taastrup
Chewie skrev:
Men skriv da endelig nogle flere indlæg, hr. Frid. Du bringer da i det mindste et smil frem... :D 8)


:laugh:

Oh yeah, Jeg kan lige forestille mig TurboFrid nede hos Laserdisken og købe xXx: State of Union, i Widescreen Special Edition til 249,-.

_________________
www.bokristensen.com


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 12:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 06, 2005 12:30
Indlæg: 1235
Geografisk sted: Odense
zx12r_turbo_plus350 skrev:
Verdenen er farvet ikke grå, gik I alle ud af 7 klasse ?


Jeg er bestemt fortaler for, at folk skal anvende det sprog, de endnu en gang behersker (come as you are...), men dit ovenstående spørgsmål virker utrolig malplaceret, når din retorik er på højde med dine argumenter.
Jeg har intet imod dig Turbo+ og ønsker dig rigtig god blå mandag i morgen :beerchug:


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 12:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
:laugh: Hvilken god griner!!! Har lige spottet tråden her nu. DAHF- Nu med endnu mere humor...

Jamen hvad sker der for den håbløse turbo-tosse? Sort papkasse (i god kvalitet) helt ned over hovedet?

Well...Skulle vores gode turbo-frid-dreng mangle job i fremtiden, så har jeg hørt at de mangler een her på Aalborg Sygehus Syd til at koble til intelligens-måleren,så den kan blive nulstillet :twisted:

Glæder mig til flere kvalitets-indlæg fra The King of Quality (Ikke at forveksle med DAHF,ens sande Konge, Kongen af 9800, The one the Only King Hans :D )


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:00 
Offline

Tilmeldt: søn jun 26, 2005 5:43
Indlæg: 8
Jamen dog, jamen dog. Jeg er nærmest i chok over alt jeres ynk. I skriver alt muligt ubalanceret bare for at distingvere jer selv. I tackler det ellers meget flot, på en lille meningsløs måde. Jeg har ikke hørt et eneste ordentligt argument, kun modangreb for at jeg skriver om jeres dvdlister, det siger alt om jer og må jeg dertil sige i burde variere jeres sprogbrug, det lyder og ser ud som om i alle skriver fra den samme idrætshal, ved jeres folkeskole. Det er ærgeligt der ikke findes kvalificeret forums, hvor man slipper for imbecil omflakkende teenage drenge, som kun har sin uluftede sorte hule og dvdliste at tænke på. Her er kun en, med en dvdliste jeg kan respektere, af alle dem jeg har gennemset, som minder meget om min, der er bare få spontan fejlkøb garanteret. Jeg henter ikke film på Internettet, jeg køber dem ved en udenlandsforhandler, det er for det meste dvdfilm som aldrig kommer til Danmark i den pakkeløsning m.m. Må jeg indvidere pointere til den ustødte som -skrev sort tobaks humor eller prøvede på, -at næsten alle piger gerne vil have dansk tekst, så pal-kodningen er nødvendig engang imellem. Det er uladsiggørlig så mange uvidende som masker en facade som HI-FI ekspedient, I burde stille og roligt lufte ud i jeres idrætshal, gå ned i jeres bod og købe tyggegummi, for i har en dårlig smag i munden. Som noget af det sidste, må jeg give jer et par dessiner -indtil mit næste indlæg kommer, som omhandler projektorer, LSD og plasmaskærme -at I fortsætter jeres gætteleg vedrørende "hvad-har-du-købt-af-nye-dvd'er-idag trip" det er en sjov leg, hvis man har megalomani, som I dybest set alle har herinde. Til slut vil jeg skrive, jeg startede med at spørge om i samlede på dvd'er generelt eller bare var besatte, det svar har jeg nu fået besvaret mange gange. Jeg macherer over jeres nuværende dokusoap I har kørende. Tager mig til hovedet, for I repræsenterer nul værdi-indhold, I tomme hylstre. Og med det, og jeres multikompleks, kalder jeg jer inkohærente, I kan nu smide masken. Det her er for meget lille Per.

ps vender tilbage når der er kommet prominente gæster tilstede.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Bo Warming?

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Jeg troede vi allerede havde en fredagstråd :shock:

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 2278
zx12r_turbo_plus350 skrev:
indtil mit næste indlæg kommer, som omhandler projektorer, LSD og plasmaskærme.


Nu giver det hele mening :)

_________________
DVD-Basen


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
jamen dog jamen dog, hvordan du kommer igennem livet med den personlighed du udviser her, er mig en gåde. Efter 3 siders reply føler du stadig at det er _alle_ andre der har en forkert holdning til kvalitetsfilm end dig.?!?! :shock:

Jeg syntes ikke dit sidste indlæg har været ligeså sjovt som de tidligere, det kan du gøre bedre turbokrig. Det var ikke et kvalitetsindlæg, det var jo kun en 50er værd. :laugh:

Jeg glæder mig til din næste tråd her på forumet :thumb: det må vel blive noget i stil med at rørforstærkere levere super dårlig lyd, da det er en super gammel teknologi.

(at du prøver på at håne os alle igen tager jeg hatten af for, det er god griner. Men jeg tror desværre de fleste af os har gennemskuet dig, dine indlæg er KUN kilde til et godt grin, og ikke andet.)


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
njhansen skrev:
Bo Warming?


Det ville sgu være skræmmende hvis han fandt her ind :shock:

Kermit


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Okay, nu har jeg moret mig længe nok med læsningen i denne tråd...

zx12r_turbo_plus350 skrev:
Det er ærgeligt der ikke findes kvalificeret forums, hvor man slipper for imbecil omflakkende teenage drenge, som kun har sin uluftede sorte hule og dvdliste at tænke på.

Jamen, det findes skam... en gang i mellem må vi bare overleve at få omflakkende teenage drenge som dig herind :devil:
Det plejer jo gerne at gå sådan at individer som dig enten får deres konto herinde slettet, som følge af at krydse stregen for de uskrevne forum regler vedr. etikette mv., eller ganske simpelt aldrig mere høres fra når det bliver trivielt at skrive den slags indlæg vi kun morer os over og på ingen måde kan tage seriøst.

zx12r_turbo_plus350 skrev:
Jeg henter ikke film på Internettet, jeg køber dem ved en udenlandsforhandler, det er for det meste dvdfilm som aldrig kommer til Danmark i den pakkeløsning m.m.

Jamen det er jo fint nok, jeg tvivler nu også generelt på at du finder ret mange pirater herinde...
Dog undrer det mig at du skriver på et forum som dette og stadig nærmest virker direkte stolt af at købe film til formuer, når der findes emner netop om hvordan vi får de bedste DVD udgivelser til den billigste pris, herunder også hos de udenlandske forhandlere som netop typisk er billigere...
(og hos mig er de bedste udgivelser ikke ens med de dyreste, jeg lægger personligt vægt på at udgivelsen har OAR og er ucensureret, skulle der være lækkert ekstra materiale og/eller gode lyd spor (helst det originale på ældre film) gør det ikke udgivelsen dårligere)

zx12r_turbo_plus350 skrev:
Må jeg indvidere pointere til den ustødte som -skrev sort tobaks humor eller prøvede på, -at næsten alle piger gerne vil have dansk tekst, så pal-kodningen er nødvendig engang imellem.

Ganske sjovt du udtrykker det på den måde, min erfaring er at langt de fleste (der vel at mærke er nået til stadiet hvor Engelsk bliver et fag i folkeskolen :lol: ) foretrækker engelske tekster...
Herunder både mig selv, min forlovede, eks'er, nabo og andre veninder, mit eget argument er helt konkret at de engelske tekster typisk lader os slippe for halv-dårlige, mangelfulde, ignorante, uvidende og direkte fejloversatte danske tekster :thumb:

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 610 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team