DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 1:56

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 710 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 14:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Give it a rest, Turbo Boy - for din egen skyld. Hver gang du åbner munden herinde og klaprer febrilsk løs på tastaturet, bryder et helt forum hulkende sammen af grin!

Hvad er det egentlig du har gang i?! Har du slet ikke opdaget, at du er ved at blive verbalt stenet til korsikansk lirekassemand! Men det er måske en form for martyr-forum-død, du brændende ønsker at lide for dine "kvalitetsfilm"?!

Jøsses-milde, dreng - du er & bli'r et sandt mysterie for den menneskelige races sunde fornuft. :evil:


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 15:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
zx12r_turbo_plus350 skrev:
Tager mig til hovedet, for I repræsenterer nul værdi-indhold, I tomme hylstre.


DU tager dig til hovedet - hvordan det!??

Nåårh ja, det er det med nul værdi-indhold. Blot et tomt hylster... Så jo, selvfølgelig kan du da godt have et hovede... 8)

_________________
Alle DVD-udgivelser burde have dts og OAR.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 15:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man sep 29, 2003 19:45
Indlæg: 308
Geografisk sted: Mors
Hmm hvis han mener at vores samlinger er til grin burde han vil ikke have noget imod at vise hvad han anser som kvalitet så vi kan lære det ;)

Så min opfordring "put your money where your mouth is" Vi har trods alt ikke noget imod at vise hvad vi har frem.

_________________
The longest confirmed sniper kill of the Gulf War was reported to have been made by a Barrett Model 82A1 sniper rifle at a range of 1,800 meters.

Targets !


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 15:18 
Offline

Tilmeldt: fre jul 22, 2005 13:11
Indlæg: 592
Geografisk sted: Aalborg
Undskyld, men af en knægt, der har fundet fremmedordbogen frem, så var sidste indlæg fra ugens humørbombe godt nok ustruktureret. Ikke passende for en der bringer andres sprogbrug herinde på bane.

Og som du selv siger så startede du med at stille et spørgsmål, hvilket der blev svaret på. Kunne du så ikke have startet tråden med at nævne at svarede man ikke efter din anskuelse så blev så var man en nar. Så havde alle vidst du var en klovn af karakter og jeg nok ikke sat tid af til at prøve at give et kvalificeret svar. Om hele tråden her bare er for at du selv kan have det lidt sjovt, er jeg nok ikke klog nok til at finde ud af, men håber da du fik det ud af den du ville. Internettet er jo fyldt med nok meningsløst lort.

Btw. tak for at blive kaldt teenager. Det var nogle herlige år, så på det punkt er jeg kun glad for at kunne optræde som en igen :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 15:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 11, 2001 2:01
Indlæg: 2791
Geografisk sted: Danmark
LOL Du skriver at de fleste af de film du køber aldrig kommer til Danmark....Hvordan for du lige det til at passe med dine egne kvalitetskriterier hvor filmen helst skal have haft succes i Biffen ??????

Du svarer heller ikke på de spørgsmål som er stillet til dig. Hvorfor ikke ????

Tjae kan da godt være at du mener jeg er en Teenageknægt.....Jeg er nu ellers lige fyldt de 40 år og jeg er absolut ikke imponeret at dine evner til at diskutere noget som helst.

Du er bare et lille fjols der desperat prøver at føre dig frem med fremmedord som du tilsyneladende ikke selv kender betydningen af.


God Grief.....Du er godtnok den største idiot der nogensinde har været herinde......Ikke engang The Master kan være med her.

Ps: og nej din konto herinde skal da bestemt ikke lukkes.....du er jo garant for megen morskab + du for alle os andre til at fremstå som fremstående medlemmer af Mensa.

_________________
Ibzen
Death To all But Metal.
My Movies
Music Collection. Startet forfra...Fuck, Det kommer til at tage lang tid
My MoviePosters


Senest rettet af Ibzen søn aug 14, 2005 15:34, rettet i alt 1 gang.

Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 15:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man sep 29, 2003 19:45
Indlæg: 308
Geografisk sted: Mors
Hmm nu kunne man jo heller ikke kalde Pumpkinhead, Silent Night - Deadly night og Deadly Friend for blockbustere men trods alt efterspørger du dem, så hvis det er dit kvalitetsstempel fatter jeg efterhånden minus :?

_________________
The longest confirmed sniper kill of the Gulf War was reported to have been made by a Barrett Model 82A1 sniper rifle at a range of 1,800 meters.



Targets !


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 15:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs okt 28, 2003 17:52
Indlæg: 4207
Geografisk sted: København
cowfeet skrev:
zx12r_turbo_plus350 skrev:
indtil mit næste indlæg kommer, som omhandler projektorer, LSD og plasmaskærme.


Nu giver det hele mening :)


Haha :laugh: Good one, Cowfeet ;)

_________________
Min litteraturblog: http://www.eskapisten.dk


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 16:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs nov 18, 2003 1:14
Indlæg: 595
Geografisk sted: Risskov
cowfeet skrev:
zx12r_turbo_plus350 skrev:
indtil mit næste indlæg kommer, som omhandler projektorer, LSD og plasmaskærme.


Nu giver det hele mening :)


O'Lul :P

Underholdende tråd på en ellers kedelig søndag :thumb: Glæder mig til mere fra turbofluen.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 16:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
zx12r_turbo_plus350 skrev:
En film til +250,- kommer aldrig til at koste 50, eller under, medmindre man går på kompromis.


Hvilke film (ud over Criterion og Disney-film) kommer aldrig under 100 kr som oprindeligt har kostet 250?

Giv os nu et par eksempler film/udgivelser som er så ypperlige at de umuligt kan komme til at koste under 250 kr?!

Men dit alderskriterium undrer mig. Hvornår er en film/udgivelse gammel? Betyder det i så fald at du skiller dig af med den igen? Hvor tit skifter du DVD-afspiller/TV/mobiltelefon/underbukser?

Mvh
Mikkel


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 17:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
Billede

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 18:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 2278
Turboen kan ikke have amerikanske thrillers i sin samling:

Citat:
angående Thriller genren, Der er ikk kommet noget godt, siden Se7en kom på banen


Ej heller gysere, for han har ikke set en god fra det sidste årti:

Citat:
Jeg har set alle gyser film og jeg ka' ikk komme på en god gyser

Citat:
Problemet er, jo flere mennesker som ser filmen, jo flere penge tjerner den


:clap:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB ... highlight=

_________________
DVD-Basen


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 18:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Ved sgu ikk om jeg skal grine,græde eller bare lade være med at kommentere Turbo-Narrens seneste indlæg... Tænk... uden at have noget kendskab til ret mange af os,så bliver vi alle stemplet som..hvad var det nu.."Omflakkende Teenage-drenge"...Jamen..LOL

Ja...Kan forstå at Ibzen har rundet de 40,og jeg selv trækker lige 13 fra og anser mig selv for at være 27..

Men.ja,ja..Mangler ord. Tror bare jeg fortsat vil grine over de her indlæg fra kandidat nummer 1 til Über-klaphatte-prisen,og så ellers bare hygge mig med at tilføje masser af ukvalitativt ragelse til min "hule" dvd-liste. Jeg er jo bare en retarderet samler, uden sans for andet end tyggegummi til min dårlige smag LOL

Mon ikke Turboen regner med at vi ændrer Dansk Hjemmebioforum til Danske Amatører med Hule Filmlister :laugh:


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 14, 2005 23:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Jeg må simpelthen have mig en af de der "LSD" skærme!

Gerne en hurtig en.... :clap:

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man aug 15, 2005 0:14 
Offline

Tilmeldt: fre jul 22, 2005 13:11
Indlæg: 592
Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror faktisk Mitshubitsi laver dem. :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: man aug 15, 2005 10:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
http://redwing.hutman.net/~mreed/warrio ... roller.htm

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 710 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team