DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 1:37

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons aug 10, 2005 8:44 
Offline

Tilmeldt: søn jun 26, 2005 5:43
Indlæg: 8
Personligt sys jeg Hollywood mangler klasse, angående Thriller genren, Der er ikk kommet noget godt, siden Se7en kom på banen, den var banebrydende, nytænkende og uforudsigelig. Nu er det kopi på kopi på kopi af netop Se7en. Da de løb tør for nye emner, var der en idiot, som tænkte, Hey; Lad os lave retro film, det nemt, manuskriptet er lavet, vi ændre bar' lidt, så kalder vi dem 2005 versioner, det dur' ikk Hollywood.

Apropos klasse, gyser genren er helt faldet til jorden, SAW var rimelig, men heller ikk mer'. Jeg mangler en abstrakt klasse gyserfilm, hvor det er hardcore gore, god historie, gode effekter og ikk for megen CGI. Man ska' lav' lortet i virkeligheden, det er mer' troværdigt. Problemet er, jo flere mennesker som ser filmen, jo flere penge tjerner den, de dårlige metaforer og anekdoter må De væk fra, der bli'r tænkt alt for meget i censur. De må finde en instruktør som skider på censuren og indtjeningen, men istedet laver den med hjertet, så det bli'r ægte og ikk som det sidste årti. Jeg har set alle gyser film og jeg ka' ikk komme på en god gyser, jeg har set alle snuff film, men det er noget andet, der er ingen handling og der bli'r alle ikk underholdt hehe..

Nå men jeg ville i hvert fald lave en klasse gyser, fuck censur, fuck penge, alle sku' drømme om den 1-2 dage efter, den sku' laves så godt at den aldrig foretog fra hjernen, den sku' lægge i underbevidstheden hele tiden. Så er filmen bestået. Jeg har en idé til en film, men det kommer senere, først er det Jeres tur til at fortælle om Jeres ønske-projekt, nemlig at lave jeres helt egen film.

HVAD SKU' DET VÆR' FOR EN FILM OG HANDLING ?????

Thriller
Action
Drama
Gyser/Horror
Romantik
Komedie
Krig
Animation
Tegnefilm
Musikalske
etc...

I har frit valg på alle hylder..

Mvh. Turbo


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 12:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 11, 2001 2:01
Indlæg: 2791
Geografisk sted: Danmark
Tjae min film ville være et mix af mange forskellige genrer....titlen ville være:

Ilsa meets Bruce Lee in the Devils Triangle og den ville være fyldt med blod, involde, sex, og andre foirmer for ekstremvold......den ville sandsynligvis blive en af de sygeste film nogensinde og ville no´k blive bandlyst i mange lande. :beerchug:

_________________
Ibzen
Death To all But Metal.
My Movies
Music Collection. Startet forfra...Fuck, Det kommer til at tage lang tid
My MoviePosters


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 13:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Ibzen skrev:
Tjae min film ville være et mix af mange forskellige genrer....titlen ville være:

Ilsa meets Bruce Lee in the Devils Triangle og den ville være fyldt med blod, involde, sex, og andre foirmer for ekstremvold......den ville sandsynligvis blive en af de sygeste film nogensinde og ville no´k blive bandlyst i mange lande. :beerchug:


undtagen i Morfarland

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 13:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
I Skoven sku´ der være Gilde. A la Morten Koch. ;)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 14:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 17, 2003 18:03
Indlæg: 876
Jeg ville lave en film om hvor lækker og talentfuld jeg selv er. :mrgreen:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 15:13 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Jeg ville nok lave nogle store følelsesmæssige mastodonter, med alt fra epics, musicals og historiske dramaer. Jeg har faktisk skrevet et fuldt manus til en musical der bare minder en del om Moulin Rouge (men er skrevet FØR filmen kom ud ;)) og det ville jeg nok starte ud med :D

...en biografisk film om Lincoln mangler man vel også at lave, så den tog jeg gerne, ligesom jeg heller ikke ville sige nej til at filmatisere Som Landet Lå-trilogien :)...

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 15:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 21, 2003 19:52
Indlæg: 3554
Søren Langelund skrev:
...en biografisk film om Lincoln mangler man vel også at lave, så den tog jeg gerne


Nu kender jeg ikke dine evner, men jeg glæder mig nu mest til Spielbergs biografi om ham ;)

_________________
Min blog - www.jacobmandersen.dk


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 15:29 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Har han tyvstjålet min ide??? Først Luhrmann og nu Spielberg :D!.. nå men det viser da ihvertfald at mine ideer ik fejler noget :P!..

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 16:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 15, 2001 1:01
Indlæg: 1039
Geografisk sted: Århus
Det er bare i orden Ibzen - vi trænger til at nogen får lavet den film! Send fluks en støtteansøgning til DFI, som jo trænger til lidt street-credibility med hensyn til genrefilm herhjemme.

Men det er jo lige ved, at du afslører for meget fra dit privatliv når du skriver "sex og andre former for ekstrem vold". Haha.

Billede

_________________
Dvdprofiler
Filmmagasinet Mifune


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons aug 10, 2005 16:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 11, 2001 2:01
Indlæg: 2791
Geografisk sted: Danmark
HeHe Iguana......ja tvivler dog på at de gider spytte ret meget i kassen når de hører om mine ideer til filmen.....de for mig nok bare smidt på den lukkede :D

_________________
Ibzen
Death To all But Metal.
My Movies
Music Collection. Startet forfra...Fuck, Det kommer til at tage lang tid
My MoviePosters


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors aug 11, 2005 0:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Så ville jeg lave Ashes Of Time som spaghetti Western og Once Upon A Time Som Samuraifilm.

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors aug 11, 2005 0:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Morbid Angel skrev:
Så ville jeg lave Ashes Of Time som spaghetti Western og Once Upon A Time Som Samuraifilm.

Mvh

MA


yeah, once apon a time in japan :thumb:

_________________
Mvh Magnus


Top
   
 Titel:
Indlæg: man aug 15, 2005 17:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Jeg ville nok lave:

"Ash Vs. Jason Vs. Frankenstein Vs. Freddy Vs. Chucky Vs. Leatherface Vs. Meyers Vs. Pumpkinhead Vs. Alien Vs. Wolfman Vs. Predator Vs. Gremlins Vs. Terminator Vs. Critters Vs. Gollum Vs. Pinhead Vs. Dracula Vs. Ichi Vs. The Blob Vs. The Fly Vs. Cyclops Vs. Jeckyl Vs. Robocop Vs. Scarecrow Vs. Wishmaster Vs. Candyman Vs. TurboBoy"

Alle karaktererne skulle lukkes inde på Rigshospitalet og kun den sidst overlevende skulle forlade hospitalet og derefter få lov at gå bloodlust i København.

Blob og Gremlins dør først, så de ik får lov at formere sig.

Filmen slutter med at en heltmodig betjent fra Station Bellahøj redder byen og dermed verden :laugh:

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man aug 15, 2005 17:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs dec 07, 2004 23:18
Indlæg: 187
Geografisk sted: Taastrup
Jeg ville bare lave en kvalitets-film... med efterfølgende kvalitets-dvd... ;)

_________________
www.bokristensen.com


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs aug 16, 2005 9:19 
Offline

Tilmeldt: tors mar 15, 2001 2:01
Indlæg: 1594
Geografisk sted: København
En film om Sir Richard Francis Burton (1821-1890). Burton er efter min mening een af de mest mest originale personligheder blandt de opdagelsesrejsende som forsøgte at beskrive kultur og geografi i de mange sorte huller på landkortet i midten og slutningen af 1800. Burton er en overset kapacitet som i historiens småsnavsede bakspejl overskygges af folk som Livingstone og massemorderen Stanley. Burton var i mine øjne en ekstrem hippieagtig freak - en desperado som besad en afsidig nysgerrighed kombineret med et sjældent talent for at leve sig ind i og forstå fremmede kulturer. Bl.a maskerede Burton sig som muslimsk pilgrim og fik på denne måde adgang til Mekka og Medina - måske den første ikke-muslim som med fare for dødsstraf snød sig til at opleve islams hellige steder. Er filmen allerede lavet? 8)

http://vvv.com/home/rowena/srfb.html

Billede

Burton lod sig begrave side om side med sin hustru i en stenkopi af et beduin-telt (se nedenfor). Den samme kone brændte efter mandens død en stor del af Burton's manuskripter og dagbogsnoter fra de mange rejser, da hun fandt beskrivelserne af lokale stammers seksualitet og traditioner for langt ude :cry: Formodentligt beskrev dele af optegnelserne affærer med de kærester som Burton havde under rejser i Mellemøsten, Afrika, Asien og S. Amerika.

Billede

Billede

EDIT: Der er lavet en film som beskriver en Nil-ekspedition med Burton og Speke: http://www.imdb.com/title/tt0100196/

_________________
Den som har samlet flest dimser sammen når han dør, han har vundet....


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team