DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 0:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 421 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 729 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: søn feb 12, 2006 13:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre apr 22, 2005 12:03
Indlæg: 592
Geografisk sted: Aarhus
Fritte skrev:
Er jeg den eneste der har problemer med at hente billede-filer fra DVD Profilers database, når jeg skal "add'e" en titel? Den nægter at hente dem hjem :(.


har også problemet her, pis

_________________
Min side:GaGa The Movies Anmeldelser af film, spil og meget mere.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn feb 12, 2006 14:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
yep, profiler er også død her.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør maj 27, 2006 21:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Jeg har prøvet at tilføje den store 40-disk Farscape-box til Profiler, men med samme stregkode findes åbenbart også boxen med sæson 4. Når der findes to udgivelser med samme EAN-nummer og samme location (UK), hvad gør man så? Hvis man contributer den til databasen, så forsøger man jo at overskrive den anden udgivelse, og det er jo ikke hensigtsmæssigt.

Nogen idéer? Hvad har I andre, der har købt den box gjort?

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør maj 27, 2006 22:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Claus O. skrev:
Jeg har prøvet at tilføje den store 40-disk Farscape-box til Profiler, men med samme stregkode findes åbenbart også boxen med sæson 4. Når der findes to udgivelser med samme EAN-nummer og samme location (UK), hvad gør man så? Hvis man contributer den til databasen, så forsøger man jo at overskrive den anden udgivelse, og det er jo ikke hensigtsmæssigt.

Nogen idéer? Hvad har I andre, der har købt den box gjort?


hej Claus O. prøv og kig i min profiler. Det er det tætteste du kan komme de samme udgivelser tror jeg.

Men det er lidt ærgeligt at have hele den stribe midt i samlingen :?


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør maj 27, 2006 22:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
@JanK: Og valgte jeg den løsning, så ville listen endda blive dobbelt så lang, da der er 40 individuelle keep cases i boxen.

Det holder ikke :? Det er da også komplet blødt at udgive en box med samme stregkode som en tidligere mindre udgivelse! Der må være en måde det kan klares på...

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør maj 27, 2006 22:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Claus O. skrev:
@JanK: Og valgte jeg den løsning, så ville listen endda blive dobbelt så lang, da der er 40 individuelle keep cases i boxen.

Det holder ikke :? Det er da også komplet blødt at udgive en box med samme stregkode som en tidligere mindre udgivelse! Der må være en måde det kan klares på...


det er de samme skiver, dem jeg har brugt i min profiler er bare de selvstændige releases hvor der er 2 dvder i en keep-case. Forskellen på dem og vores box er vidst kun antallet af kassetter.

Alternativet er at vente på en anden taster hele udgivelsen. :lol:

EDIT: det er vidst ikke de samme skiver, men det tætteste jeg kunne komme på, uden selv at skulle taste :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør maj 27, 2006 22:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Jamen man kan jo ikke taste hele udgivelsen, når stregkoden allerede er optaget på den location (UK)... Og det er lidt svært at tilføje den på Disc ID, når der er 40 discs :D

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons maj 31, 2006 17:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Hold øje med Jeres profiler-lister - der bliver slettet mange DVDer for tiden, pga. forkert lokalitet/forkert stregkode/pirat-DVDer/laserdiske etc. i den store DVD Profiler-database. DVDerne, der bliver markeret til sletning, får ændret deres titel til: SCREENERS: Delete...

Læs mere her:

http://www.intervocative.com/Forums.asp ... cID=201227

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons maj 31, 2006 17:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
njhansen skrev:
Hold øje med Jeres profiler-lister - der bliver slettet mange DVDer for tiden, pga. forkert lokalitet/forkert stregkode/pirat-DVDer/laserdiske etc. i den store DVD Profiler-database. DVDerne, der bliver markeret til sletning, får ændret deres titel til: SCREENERS: Delete...

Læs mere her:

http://www.intervocative.com/Forums.asp ... cID=201227


hmm så ser det sq ud til at nogle af mine skiver fra wow er piratkopier :(

- bla. Spiderman 2disc.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons maj 31, 2006 17:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
JanK skrev:
njhansen skrev:
Hold øje med Jeres profiler-lister - der bliver slettet mange DVDer for tiden, pga. forkert lokalitet/forkert stregkode/pirat-DVDer/laserdiske etc. i den store DVD Profiler-database. DVDerne, der bliver markeret til sletning, får ændret deres titel til: SCREENERS: Delete...

Læs mere her:

http://www.intervocative.com/Forums.asp ... cID=201227


hmm så ser det sq ud til at nogle af mine skiver fra wow er piratkopier :(

- bla. Spiderman 2disc.


De er ikke nødvendigvis piratkopier, men de kan være i databasen med en forkert stregkode eller lokalitet.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jul 25, 2006 11:11 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 02, 2004 14:53
Indlæg: 638
Jeg er lige startet med at bruge intervocative, men jeg har et spørgsmål jeg håber de garvede brugere kan svare på.
Når jeg f.eks. har en ny titel, jeg gerne vil give nr. 5 eller flytte et andet titelnummer, står der to af nr. 5 i stedet for at den foregående nr. 5 burde være nr. 6 og resten af listen rykker sig.
Er der noget jeg misser?
Ellers et kanon program.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jul 25, 2006 11:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Bjur skrev:
Jeg er lige startet med at bruge intervocative, men jeg har et spørgsmål jeg håber de garvede brugere kan svare på.
Når jeg f.eks. har en ny titel, jeg gerne vil give nr. 5 eller flytte et andet titelnummer, står der to af nr. 5 i stedet for at den foregående nr. 5 burde være nr. 6 og resten af listen rykker sig.
Er der noget jeg misser?
Ellers et kanon program.

Du bliver nødt til at højreklikke på filmens navn og vælge personalize og ændre nummeret derfra.
Det samme sker når du har fjernet en film fra samlingen, så næste gang du tilføjer en film, vælger den automatisk det ledige nummer først, skide træls at den ikke har automatisk opdatering af listen som man har i f.eks Excel, hvor cellerne rykker automatisk.
Det kan godt være den funktion findes i DVDProfiler, men jeg har ikke fundet den endnu :lol:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jul 25, 2006 11:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
DVDProfiler ændrer ikke samlingens numre automatisk. Du kan dog "tvinge" den til det ved at vælge Collection -> Reassign collection numbers i programmet.

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jul 25, 2006 11:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Claus O. skrev:
DVDProfiler ændrer ikke samlingens numre automatisk. Du kan dog "tvinge" den til det ved at vælge Collection -> Reassign collection numbers i programmet.

tak :beerchug: det var lige den funktion jeg manglede, har brugt programmet i flere år og ikke sat mig bedre ind i det :oops:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 22, 2007 11:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Er der nogen der ejer den danske udgave af Terkel i Knibe, der gider gå ind på nedenstående link og stemme for opdatering af profilen:

http://www.intervocative.com/Database.a ... tedpending

Opdateringen har fået en nej-stemme (og bliver dermed afvist med mindre der er nogen der stemmer ja) fordi brugeren mener at titlen skal skrives "Terkel I Knibe" og ikke "Terkel i Knibe" (som er korrekt dansk).

Mvh
Mikkel

EDIT: Måske denne tråd skal flyttes til Alt andet end Hjemmebio...

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 421 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 729 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team