DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør maj 11, 2024 1:58

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående 110 11 12 13 14 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man okt 12, 2009 18:47 
Offline

Tilmeldt: tirs aug 25, 2009 17:11
Indlæg: 169
De tre kommende blå fra BU ser lækre ud :D

27. oktober: The Living Dead at Manchester Morgue

24. november: My Brilliant Career

26. januar: The Toolbox Murders

Har selvfølgelig hørt om dem, men aldrig set nogle af dem. Er der nogle herinde, der kan give dem et par ord med på vejen? :)


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2009 16:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Le Samouraï skrev:
Steiner skrev:
Arh, nu må I altså styre jer. ;)


... derfor min lille parantes, om at scenen var ubetydelig. Gik det lidt for hurtigt? ;)

Jah, det ka' godt være jeg for lidt vel hastigt i flæsket på dig, Jens. :beerchug:

Synes dog stadig det vil være synd og skam, hvis nogle tolker det som om den fine BD udgave er "censureret".


Top
   
Indlæg: ons okt 14, 2009 8:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 12, 2004 11:59
Indlæg: 2154
Geografisk sted: Frederiksberg
Le Samouraï skrev:
BU's nye udgave er dog ikke helt komplet. Den mangler en lille (og ubetydelig) scene, som den oprindelige Anchor Bay-dvd havde placeret forkert, og som AWE's dvd-udgave korrigerede og placerede korrekt. AWE's udgave er derfor den eneste fuldstændigt komplette.

En bekendt af mig købte i øvrigt et flot eksemplar af den danske biografplakat for et par år siden. Den vækker næppe stor lykke at have hængende, når svigerfamilien kommer på besøg. :)


Hvar det ikke dig Jens, der købte den plakat af Ole? :)

_________________
http://www.uncut.dk


Top
   
Indlæg: ons okt 14, 2009 13:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Næ, jeg havde den oppe og kiggede på den og fik en pris, men besluttede så, at jeg ikke ville have den alligevel. Dum beslutning, og da Mads kom tilbage fra toilettet og hørte, at Ole solgte den, så gaflede han den med det samme. Han har altid været klogere end mig, den dreng. :D

Steiner--> Det er jeg helt enig i. Hvis jeg havde haft Blu-ray, ville jo også have bestilt den med det samme.

Kuro--> Jeg har ikke set de andre, men THE LIVING DEAD AT MANCHESTER MORGUE er en zombie-klassiker. Hvis du ellers kan li' zombie-film, så bør den absolut stå i din samling.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: tirs nov 03, 2009 21:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Lidt opdatering på BU Blu-ray udgivelser.
Citat:
Jan. 26 – THE TOOLBOX MURDERS (BLU-RAY)
Feb. 23 – THE CRAZIES (BLU-RAY)
Mar. 30 – VAMPYRES (BLU-RAY)
Apr. 27 – CITY OF THE LIVING DEAD (Special Edition DVD & BLU-RAY)
May 25 – DJANGO (BLU-RAY)


Det bliver godt med Django på HD :clap:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: lør nov 07, 2009 1:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 12, 2004 11:59
Indlæg: 2154
Geografisk sted: Frederiksberg
Le Samouraï skrev:
Næ, jeg havde den oppe og kiggede på den og fik en pris, men besluttede så, at jeg ikke ville have den alligevel. Dum beslutning, og da Mads kom tilbage fra toilettet og hørte, at Ole solgte den, så gaflede han den med det samme. Han har altid været klogere end mig, den dreng. :D

Steiner--> Det er jeg helt enig i. Hvis jeg havde haft Blu-ray, ville jo også have bestilt den med det samme.

Kuro--> Jeg har ikke set de andre, men THE LIVING DEAD AT MANCHESTER MORGUE er en zombie-klassiker. Hvis du ellers kan li' zombie-film, så bør den absolut stå i din samling.


Det er også rigtigt, det var Mads der løbmed den blodige voldtægt... whatever jeg var halvfuld.

_________________
http://www.uncut.dk


Top
   
Indlæg: fre mar 26, 2010 9:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Jeg har støttet BU, med et par køb, på det seneste:

How to kill a Judge
Torso
The Bird with th Crystal Plumage - BD


Glæder mig til Django, når den kommer på BD. :P
Amazon sender en alert mail, når den er tilgænglig.


Top
   
Indlæg: fre mar 26, 2010 12:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Nye medier tages i brug.



Fin ide, med det lille logo nederst. :!:


Top
   
Indlæg: fre okt 01, 2010 16:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 26, 2009 13:49
Indlæg: 1306
Jens Jørgen Thorsens kultfilm Stille dage i Clichy (1970) kommer på blu-ray fra Blue Underground 25. januar 2011. Den tror jeg, jeg vil anskaffe mig.

Kilde: http://www.blu-ray.com/news/?id=5224


Top
   
Indlæg: fre okt 22, 2010 15:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 12, 2004 11:59
Indlæg: 2154
Geografisk sted: Frederiksberg
hitchcock.dk skrev:
Jens Jørgen Thorsens kultfilm Stille dage i Clichy (1970) kommer på blu-ray fra Blue Underground 25. januar 2011. Den tror jeg, jeg vil anskaffe mig.

Kilde: http://www.blu-ray.com/news/?id=5224


Det er jo også et mesterværk :nuts:
Og så skal vi jo heller ikke glemme, Tinto Brass' "Salon Kitty" også er på vej i HD :)

_________________
http://www.uncut.dk


Top
   
Indlæg: tirs nov 23, 2010 15:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Lidt nyt fra Blue Underground - og for én gangs skyld er der ikke kun tale om genudgivelser:

Citat:
Blue Underground has been busy giving its catalog of classic fright features their Blu-ray debuts and new DVD special editions, often with fresh supplemental features, and the trend continues into 2011. We just got dates for some exciting titles planned for next spring/summer!

Joining the previously announced DAUGHTERS OF DARKNESS Blu-ray, arriving February 22, on the BU slate are, firstly, a pair of Dario Argento films. Look for the Blu debut and a new special-edition DVD of INFERNO on March 29, with DEEP RED (pictured) receiving the same treatment April 26. May 31 sees the first North American DVD release of THE NESTING, Armand Weston’s 1981 chiller about a writer who moves into a remote house to work on a new book, and discovers that it’s a former brothel haunted by the ghosts of its prostitutes. Set for summer/fall, undated at this point, are the first Blu-ray of Argento’s THE CAT O’NINE TAILS, followed by Blu-rays and new DVD editions of Lucio Fulci’s ZOMBIE and THE HOUSE BY THE CEMETERY.


Fra fangoria.com

AVManiacs lavede fornylig et interview med Bill Lustig fra selskabet, og han afslørede, at Argento-titlerne vil indeholde eksklusivt, nyt ekstramateriale (sikkert for at differentiere dem fra Arrows udgivelser). ZOMBI 2 vil blive en "no expenses spared"-udgave. Det er helt sikkert et signal til mig om at få opgraderet til "de små blå" næste år.

Det, der virkeligt får mig op at ringe, er dog den første digitale udgivelse af spøgelsesfilmen THE NESTING. CodeRed havde den på et tidspunkt på programmet, men det viste sig vistnok, at de var blevet snydt angående rettighederne. Det er interessant, at Blue Underground nu kommer med den - ikke mindst fordi Bill Lustig for længe siden sagde, at BU ikke ville købe flere rettigheder, men kun genudgive dem, de allerede sad på.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: ons dec 08, 2010 9:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 12, 2004 11:59
Indlæg: 2154
Geografisk sted: Frederiksberg
Le Samouraï skrev:
Lidt nyt fra Blue Underground - og for én gangs skyld er der ikke kun tale om genudgivelser:

Citat:
Blue Underground has been busy giving its catalog of classic fright features their Blu-ray debuts and new DVD special editions, often with fresh supplemental features, and the trend continues into 2011. We just got dates for some exciting titles planned for next spring/summer!

Joining the previously announced DAUGHTERS OF DARKNESS Blu-ray, arriving February 22, on the BU slate are, firstly, a pair of Dario Argento films. Look for the Blu debut and a new special-edition DVD of INFERNO on March 29, with DEEP RED (pictured) receiving the same treatment April 26. May 31 sees the first North American DVD release of THE NESTING, Armand Weston’s 1981 chiller about a writer who moves into a remote house to work on a new book, and discovers that it’s a former brothel haunted by the ghosts of its prostitutes. Set for summer/fall, undated at this point, are the first Blu-ray of Argento’s THE CAT O’NINE TAILS, followed by Blu-rays and new DVD editions of Lucio Fulci’s ZOMBIE and THE HOUSE BY THE CEMETERY.


Fra fangoria.com

AVManiacs lavede fornylig et interview med Bill Lustig fra selskabet, og han afslørede, at Argento-titlerne vil indeholde eksklusivt, nyt ekstramateriale (sikkert for at differentiere dem fra Arrows udgivelser). ZOMBI 2 vil blive en "no expenses spared"-udgave. Det er helt sikkert et signal til mig om at få opgraderet til "de små blå" næste år.

Det, der virkeligt får mig op at ringe, er dog den første digitale udgivelse af spøgelsesfilmen THE NESTING. CodeRed havde den på et tidspunkt på programmet, men det viste sig vistnok, at de var blevet snydt angående rettighederne. Det er interessant, at Blue Underground nu kommer med den - ikke mindst fordi Bill Lustig for længe siden sagde, at BU ikke ville købe flere rettigheder, men kun genudgive dem, de allerede sad på.


Åhhh ... og ja tak, vi tager hele dynen :)

_________________
http://www.uncut.dk


Top
   
Indlæg: lør sep 24, 2011 0:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
En lille teaser mht. Blu-ray udgaven af Zombie: http://www.fearnet.com/news/b23598_watch_blue_underground_restore_fulcis.html

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
Indlæg: man dec 19, 2011 16:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Den amerikanske butik Horror Movie Empire kører udsalg på Blue Undergrounds titler i disse dage.

$7 for DVD og $10 for blu-ray. Og der er gratis fragt.

http://www.shop.horrormovieempire.com/B ... nd_c56.htm

Bloggen Jonny's Cult Films har lavet et indlæg om butikken med et interview med ejeren.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tors sep 12, 2013 21:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Hva' så, folks?

http://www.blue-underground.com/product.php?product=236

Nogen, der har købt den og tør anmelde den? :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående 110 11 12 13 14 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team