DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 17:54

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående 18 9 10 11 1214 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs mar 04, 2008 9:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Blue Underground bliver blå!
http://www.dvdactive.com/news/releases/ ... u-ray.html

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: tirs mar 04, 2008 9:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Mikl skrev:

:loco: så skal vi til det igen at købe alle vores Argento film denne gang i HD format :mrgreen:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs mar 04, 2008 10:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Morbid Angel skrev:
Mikl skrev:

:loco: så skal vi til det igen at købe alle vores Argento film denne gang i HD format :mrgreen:

Mvh

MA

Mon vi så får en udgave af Suspiria, hvor der er pigge på pigtråden denne gang ? :D


Top
   
Indlæg: tirs apr 15, 2008 12:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Jeg kan se BU snart udgiver Mondo Cane
Citat:
Blue Underground has painstakingly restored this historic feature from original Italian vault materials untouched for over four decades, and then added an extraordinary collection of all-new and never-before-seen Extras for the absolute ultimate in MONDO-mania!
og Mondo Cane 2
Citat:
After 40 years of butchered prints and neglected negatives, this shocker of a sequel (also known as MONDO PAZZO) has been fully restored from the original negative recently discovered in a vault near Rome.


Nogen ide om det er udgivelserne fra Mondo Cane boxen der kommer hver for sig nu, eller vi er ude i noget remaster noget?

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
Indlæg: fre maj 30, 2008 7:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
De første blu BU titler er annonceret:

Full 1080p video encoding, 7.1 DTS-HD MA and 7.1 Dolby TrueHD audio, D-Box Motion Code and extensive extras will be featured on 50GB dual layered discs. Announced titles include -

# The Final Countdown
# L'uccello dalle piume di cristallo (aka The Bird With The Crystal Plumage)
# La Sindrome di Stendhal (aka The Stendhal Syndrome)
# Maniac (1980)
# Vigilante (1983)
# Fire & Ice
# Dead & Buried (1981)
# Due occhi diabolici (aka Two Evil Eyes)
# Uncle Sam (1997)

(dog ser jeg ingen datoer)

Promo-video:
http://www.blue-underground.com/blu-ray.php

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: fre maj 30, 2008 7:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Et par af de titler jeg skal have på hylden er:

Inferno
Suspiria
Deep Red


Top
   
Indlæg: fre maj 30, 2008 9:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Så må vi håbe de bliver region All :?

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: fre aug 08, 2008 23:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
:clap: :clap: :clap:
Billede

DARIO ARGENTO'S Masterpiece Of Terror - Completely Uncut And Uncensored!
When beautiful police detective Anna Manni follows the bloody trail of a sophisticated serial murderer/rapist through the streets of Italy, the young woman falls victim to the bizarre "Stendhal Syndrome" - a hallucinatory phenomenon which causes her to lose her mind and memory in the presence of powerful works of art. Trapped in this twilight realm, Anna plunges deeper and deeper into sexual psychosis, until she comes to know the killer's madness more intimately than she ever imagined.

Horror maestro Dario Argento (SUSPIRIA, OPERA) reaches new heights of florid fantasy and Grand Guignol with this warped work of art starring Maxim Magazine's "Sexiest Woman in the World" Asia Argento (LAND OF THE DEAD, XXX), Thomas Kretschmann (KING KONG, BLADE II) and Marco Leonardi (FROM DUSK TILL DAWN 3). Previously edited outside of Italy, THE STENDHAL SYNDROME is now presented here in stunning High Definition, transferred under the supervision of cinematographer Giuseppe Rotunno (ALL THAT JAZZ, AMARCORD) from the original Italian 35mm interpositive, and loaded with exclusive Extras.


Extras:
Director: Dario Argento
Inspiration: Psychological Consultant Graziella Magherini
Special Effects: Sergio Stivaletti
Assistant Director: Luigi Cozzi
Production Designer: Massimo Antonello Geleng
Theatrical Trailer

Technical Specs:
Color
7.1 DTS-HD; 7.1 Dolby TrueHD; 5.1 Dolby Digital Surround EX
English, Italian
Optional Subtitles: English
1.66:1
1996
119 Mins
Not Rated
Region Code: 0
:clap: :clap: :clap:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: lør aug 09, 2008 10:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Hmm det lover jeg godt - jeg har faktisk aldrig fået set filmen :oops:

Og hårdtslående salgsargumenter som
Citat:
Marco Leonardi (FROM DUSK TILL DAWN 3)
gør det jo endnu sværere at modstå :laugh:


Glæder mig til at se om BU formår at viderebære deres høje standard til Blu-Ray formatet og husker at holde fingerne fra DNR-knappen og lignede no-no's...

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
Indlæg: lør aug 09, 2008 10:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 21, 2004 10:57
Indlæg: 566
Geografisk sted: Nørrebronx
Moonpie skrev:
Hmm det lover jeg godt - jeg har faktisk aldrig fået set filmen :oops:

Og hårdtslående salgsargumenter som
Citat:
Marco Leonardi (FROM DUSK TILL DAWN 3)
gør det jo endnu sværere at modstå :laugh:


Glæder mig til at se om BU formår at viderebære deres høje standard til Blu-Ray formatet og husker at holde fingerne fra DNR-knappen og lignede no-no's...


Det er bestemt ikke én af Argentos bedste, men på den anden side... så er det Argento. Og så har jeg aldrig kunnet modstå at se den kære Asia blive jagtet og, øehm, "tugtet"!

Og hvor er det bare sejt, at der endelig begynder at komme lidt mindre, lidt skævere ting på blu-ray. Især når det ikke er regionkodet! Woohoo! :)

_________________
"The secret? I don't know... I guess you've just gotta find something you love to do and then... do it for the rest of your life. For me, it's going to Rushmore."

foto :: Kenneth McNeil Photography
film :: Criticker
musik :: Last.fm


Top
   
Indlæg: lør aug 09, 2008 11:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Kenneth McNeil skrev:
Og hvor er det bare sejt, at der endelig begynder at komme lidt mindre, lidt skævere ting på blu-ray. Især når det ikke er regionkodet! Woohoo! :)

Jeps, super-lækkert! Og dejligt at få bekræftet at Blue Underground ikke hopper på regionkodnings-helvedet-vognen. Jeg tror nu også de ville skyde sig selv alvorligt i foden, hvis deres BD titler blev Region A....det er mit indtryk at Blue Underground eksporterer RIGTIGT mange af deres titler til Europa.
Det bliver iøvrigt spændende at se om Dark Sky følger trop med de kodefri discs, når de udsender The Texas Chainsaw Massacre i den nærmeste fremtid (men mon ikke de gør? ;) )

The Stendal Syndrome på Blu-ray skal sæ'føli' hjem i samlingen, selvom det langtfra er Argentos bedste (dog klart hans mest vellykkede og interessante værk siden Opera IMO). Det bliver dermed for mit vedkommende 5. gang SS bliver købt. Og med mindre Blue Underground fucker transferen seriøst op, er det forhåbentlig sidste gang, man behøver investere i dén film. 8)


Top
   
Indlæg: lør aug 09, 2008 14:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Nu var det ikke bare for Stendahl Syndromet jeg var glad, det var at de ikke regionslåser sine br udgivelser, Stendahl Syndromet og The Final Countdown bliver de to første de udgiver, jeg håber da at de udgiver alle Dario Argentos film i Br.
FC den 28 oktober og SS 18 november fint de sender et par ud om måneden, så kan man lettere æde at man skal investere i disse film igen.
Ellers er disse annonceret:
http://www.blue-underground.com/blu-ray.php

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: søn aug 31, 2008 9:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Hvis Blue Underground kunne få gaflet nogle flere rettigheder til Mario Bava's film, ville det være lidt af et gennembrud, med Blood and Black Lace på BD.

De ekstreme farver fortjener bedre end de DVD-releases der har været indtil nu.

Kommentatorsporet af Tim Lucas må også gerne være der. :P

Det er måske den horror/Giallo der er allermest ventet.


Top
   
Indlæg: søn aug 31, 2008 19:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Ja, det ville være lækkert. Både den og den ekstremt flotte THE WHIP AND THE BODY skriger efter udgivelse i BD. Så vidt jeg har hørt, så sidder VCI dog tungt på rettighederne til BLOOD AND BLACK LACE. Der gik godt nok på et tidspunkt rygter om, at Blue Underground ville udgive den, men det viste sig desværre at være baseret på en joke på avmaniacs.com.

I mellemtiden kan man så prøve at få fat på den tyske Limited Edition dvd fra Hände Weg. Den dukker ind imellem op på eBay og har en ret flot billedside.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: søn aug 31, 2008 19:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Le Samouraï skrev:
Ja, det ville være lækkert. Både den og den ekstremt flotte THE WHIP AND THE BODY skriger efter udgivelse i BD. Så vidt jeg har hørt, så sidder VCI dog tungt på rettighederne til BLOOD AND BLACK LACE. Der gik godt nok på et tidspunkt rygter om, at Blue Underground ville udgive den, men det viste sig desværre at være baseret på en joke på avmaniacs.com.

I mellemtiden kan man så prøve at få fat på den tyske Limited Edition dvd fra Hände Weg. Den dukker ind imellem op på eBay og har en ret flot billedside.

Den Limited Edition kender jeg så ikke. :)

Ellers hedder den Blutige Seide, og er ikke så sjælden endda.

http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B ... f=dp_olp_2

Jeg har undladt at købe den, da jeg synes lydsporet skal være på engelsk.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående 18 9 10 11 1214 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team